count the ones who actually counts

<3



pjeew helt slut efter en gårdagskväll smäckad med bästa linnea, samt martin & rasmus!

fredagar går så fort när vi bara har tre lektioner & slutar 11.20 :) så 12.15 befann jag mig med sanna på bussen hem till askersund, helt genomtrötta båda två. hoppade av vid hennes busshållsplats & så följde hon med mig till vårdcentralen .. dock blev det helt onödigt då dom bad mig komma tillbaka på måndag blö. så vi gick och hämtade hennes dyngsöta lillasyster på dagis i stället & sen kom mamma och hämtade upp mig så jag slapp gå hem hihi, hon gör det ibland när hon är hemma eftersom det är så långt att gå från mig till bussen.
sen på eftermiddagen hörde linnea av sig & frågade om hon kunde komma in till stan på kvällen - självklart. vi käkade pizza (för andra gången den dagen) och gick sen ner till martin och rasmus för att kolla på filmer & gamla idolauditions! :)
hemma vid halv två på natten & då slängde vi oss i sängen och låg och pratade massormassor, dock somnade jag lite till&från och vaknade till säkert sju gånger av att linnea puffa på mig och sa "ellen, har du somnat nu igen? hör du vad jag säger?" tihi, jobbigt när jag blir sådär trött ;)

idag sov vi länge & när vi vaknade så rostade vi mackor och mumsa god frukost! och medans vi satt där vid frukostbordet så stampa plötsligt min morbror & hans fru in i köket! härligt att se dom igen och han skjutsa ner oss till bussen så att linnea kunde ta sig hemåt, det suger verkligen att bussarna går så dåligt på helger!
nu sitter jag och ska snart kila ut med grannens hund Iris! planerar ju att skaffa egen hund så måste få in lite promenadrutiner :) lite spännande för nu börjar hela familjen bli sugen på att få hem en liten valp! enda problemet är att alla har så olika åsikter om vad det ska vara för någon haha ;)

ikväll vet jag inte vad som händer en, ska försöka få tag på adam & kila ner till honom om han är hemma. annars kommer det nog bara bli lugn hemmakväll med familjemys! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0