avklarat prov, avklarad dag, evighet till buss

Hujeda lilla ellen som sitter i skolan och väntar på att bussen ska komma.. har dock all tid i världen eftersom den inte går en på en timma men konstigt nog har jag knappt något plugg att göra? i alla fall inte här i skolan och det var ju lite surt att jag inte tog med skiten.
anyway, vi har alldeles nyss haft prov i företagsekonomi. det gick faktiskt hyfsat bra med tanke på att jag knappt har pluggat något som helst till det. vi får väl se hur det blev med den saken, hoppas verkligen att jag blev godkänd i alla fall!
förövrigt så är ellan himla himla trött och seg och skulle helst av allt bara vilja ligga hemma i sängen nu med lite godis, drömmar som får mig att bli ännu mer förbannad över att jag bor långt bort åt helvete i förhållande till skolan. men när jag kommer hem så ska jag faktiskt umgås lite med mamma & moster. emmas mamma kommer förbi senare för att prata om marykay produkter! eftersom jag tycker om smink och sånt så ska det bli jättespännande tihi.

men usch vad ska man hitta på nu då? fortfarande en evighet kvar till bussen går och alla jag känner har gått hem redan. det här suger tusen gånger om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0