and heaven doesn't seem so far away anymore

"It's just a drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
It's like wishing for rain as I stand in the desert
But I'm holding you closer than most..
Cause you are my heaven"

Helt okey dag actually. Började med ett fystest där jag både hade förbättrat mig & försämrat mig.. Sen var det mattedags & ja.. det är väl lika segt som alltid om man heter ellen lina rosén eriksson. Usch jag ser verkligen inte fram emot np på onsdag!
Idrott sen också & jag och linnea bestämde oss för att ut och jogga en sväng i eko. Slutade med att båda slängde sig i det gröna härliga gräset mitt i solen och skrattade & pratade om allting! Åh en vän för livet. Sen kila vi tillbaka för att ha en oseriös svenskalektion som vi spenderade vid datan & skrattade åt massa skit haha :) Jag kilade hem efter svenskan.. gick och tog närvaro på naturkunskapen och sen vips var jag borta. Tur att han har så bra koll ehe..



Roxis och jag red ut en sväng i fina vårsolen & det var en pigg madam under mej vill jag lova. Satte på mobilen på högsta volym och så galopperade vi i takt med "I dare you to move", härligt!

Nu sitter jag här hemma i min säng och försöker plugga lite.. har np i spanska hela förmiddagen imorrn så det är väl bäst att jag nannar kudden snart också så jag har huvudet med mig ;) fy jag kan ju inte ens spanska.. menmen, vi får väl se hur det går! Nu ska jag iaf fortsätta att lyssna på kalasbra musik tjubba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0