årsmöte check

DIESEL



Kom nyss hem från årsmöte med klubben. Gick himla snabbt faktiskt och det var kul att träffa alla igen :) Gottigotti var det med tacos också för den delen.. satt fint när man var hungrig som en ilsken chihuahua! Dock måste jag tillägga att bilresan hem var dagens höjdpunkt.. no kiddin' 
Jag, Cissi och Mysan skrattade så vi dog åt saker som inte ens var kul haha.. eller jo, det var väldigt kul grejer! BRA grejer, men förmodligen nånting som endast vi skulle förstå ;) Å andra sidan.. alla kan ju inte vara lika galna som vi är. Aja, får nog sluta åka med Cissi med risk för att jag kanske blir över 200 om detta fortsätter haha.

Nu ska jag krypa ner i sängen o lägga mej! Hoppas på bättre sömn inatt. Kunde inte sova inatt för jag vakna flera gånger av att rumstempraturen var fuckad ;s Och när jag väl somnade så fick jag nån sjuk mardröm om att jag var ensam i ett brinnande hus och poff så exploderade det.. då vaknade jag helt kallsvettig så gick in och la mig i soffan i stället. Kunde dock inte somna där heller så jag har varit vaken i exakt 18 h nu.. do the math.
Smell you laterrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0