sommarnatt

"If tomorrow is judgement day and I'm standing on the front line... And the Lord asks me what I did with my life, I will say, I spent it with you it's alright.
If I wake up in world war three I see destruction and poverty... And I feel like I wanna go home, it's okay if you're coming with me. It's alright.
Your love is my love and my love is your love, it would take an eternity to break us and the chains of Amistad couldn't hold us..."

Svensk sommar kallas det va..? När det börjar regna så fort skolklockorna ringer ut för sista gången. Men jag lovar att det blir fint väder på måndag eftersom jag börjar jobba då blö haha. Aja, pengar är det ju iaf! Och sommarlovet började förresten kalasbra! Linnea & jag firade först med lite pizza och sen gick vi vidare till partyt där julia väntade. Hade precis börjat komma igång & dansa en massa med alla när festen plötsligt bröts.. usch vad besvikna alla blev :/ gick hem ett gäng till jullan och deras lägenhet ist och pratade till långt in på natten. Dock var det inte alls lika bra när vi skulle sova! Vaknade flera gånger.. en av gångerna stod en snubbe (nån som hade varit med oss på kvällen) & banka på dörren för han kom inte hem. Andra gången stod nån thaibrud och skrek i trappuppgången & sista gången ringde rasmus (killen som inte kom hem) mobil och väckte mej. Blöö vad jag var arg haha! Men när jag väl sov så sov jag riktigt bra!
På fredagen kollade vi på alla fina studenter, stämningen var rätt dempad pga regnet och det dåliga vädret men studenterna verkade glada iaf ;) Men när vi tar studenten ska det vara FINT väder helt klart.

Nu börjar det kännas rätt verkligt alltihop. Vi har ingen skola längre, det är förbi.. och förut idag insåg jag att det kommer dröja längelänge innan jag får träffa alla igen! Speciellt julia som åkte hem till linköping i fredags. Jag måste verkligen åka och hälsa på där i sommar, det lovar jag dig julia :))

Nu ska jag fortsätta att lyssna på härliga sommarlåtar, skriva med lite folk på msn haha & sen sova. nattinatti alla ni som orkade läsa allt det här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0