me love ♥

Idag var första dagen på en hel vecka som jag red ordentligt. Har inte fått rida under den här veckan för jag har problem med knät.. Så det har varit en hel del arbete från marken ist! Egentligen får jag inte rida nästa vecka heller men shit asså, så länge kan varken jag eller Roxane vänta! Inte så tätt inpå tävlingsterminen.
Hur som helst så gick Roxane finare en någonsin och jag hade aldrig gissat att hon inte ridits på en vecka om jag stod bredvid! Riktigt duktig polle har jag ♥
Men dagen har haft sina svåra stunder också. Niklas & Lea har t.ex. kommit på min svaga punkt, nämligen min vikt! Jag väger runt 55 kg och är inte så stark haha. Just därför kunde dom dra nytta av det och bolla med mej som en liten docka ;o Putta mig fram och tillbaka mellan varandra (precis som småbarn gör när dom mobbas i filmer) och kasta mig i den djupa snön. Fyyy säger jag bara vilka busungar jag umgås med! Antar att vi esperudare aldrig kommer växa upp till fullo haha.

Niklas tog iaf lite fina bilder när vi red. Här är några av dom! :)





min vackra lilla häst! ily ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0