where I stood

ge mig sommar igen!
pappa sa.. "kvalité tar tid & kostar pengar!" där sa han det ju själv så nu vill jag inte se några ledsna miner när han ska kosta på mig något nästa gång.. eller lägga ner tid på att t.ex. skjutsa mig osv. eftersom kvalité, precis som han sa, tar tid & pengar.
mm nu var jag kul.
på tal om hallonbåtar så gick provet inte tiptop idag men hoppas jag är godkänd iaf, företagsekonomi b alltså..underbart ♥
tänker trösta mig med att baka ihop massa julgodis ikväll, få lite julkänsla & sen kolla på film med mina fina syskon :) känner verkligen inte för att "göra" något ikväll för jag är alldeles trött och känner mig inte helt kry heller. resten av helgen ska däremot bestå av marieberg & förhoppningsvis pulkaåk med barndomsvän linnea! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0