ppp arty ?


jag & mina söta små pojkar hihi

spontankväll gånger tusen igår!
det är knepigt det där.. jag & emma satt hela dagen & pratade om att vi ville göra något roligt på kvällen men det verkade helt dött överallt ? typiskt när man verkligen är sugen på att göra något galet & bara leva livet. men så framåt kvällen så fick jag ett sms från min söta johanna som sa att det var fest och strax därefter skriver jonte & vill att jag ska komma till hallsberg & sen vidare till örebro med honom, josefina & hans bror! plötsligt blev det väldigt mycket att tänka på och planera in haha ;) så emma kom iaf förbi, så fixade vi oss lite och åkte mot party number one - inflyttningsfest - och det var väl rätt kul faktiskt, dock nästan bara killar men som tjej ska man väl inte klaga då? hur som helst så hade vi massa trevligt med prat, dans, skratt osv osv! feststämning helt enkelt.

men åh festen fick ett så dåligt och allt för tidigt slut! helt plötsligt stod partykillens mormor där (medans han själv låg däckad i soffan, varje morförälders dröm right?) hihi. stackarn var helt förtvivlad så vi smet därifrån! jag & emma åkte vidare till ekoparken där vi träffade josefina & en väldigt onykter jonte tihi. dom var ett gäng som hade lagt ut filtar mitt i parken där dom satt och drack cider/öl, lyssnade på musik och pratade - härligt! en av killarna hade till och med med sig gitarr så han satt och spela & sjöng! måste dock erkänna att det kändes lite hippiaktigt ? fast på ett bra sätt :)

så nu idag ska jag väl bara ta det lite lugnt.. marcus pratade om att komma förbi & slå på en film eller något men vi får väl se! beror helt på hur pigg jag är på besök tråkig som jag är ibland! åh visst ja, måste bara berätta att jag räddade en igelkott från att drunkna i dammen förut! stackarn låg och sprattla som en tok i vattnet så jag slängde ifrån mig allt jag hölls med & lyfte upp plutten. dagens gärning så att säga! det var allt för stunden. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0