you are you are

Börjar inlägget med att lägga in ett klipp på en DUNDERbra låt! jag är helt såld på den..

Visst är den bra? Ebba har gjort en jättefin film på Linnea och hennes häst Cassandra till den här låten också så om jag får händerna över den så kommer den helt klart att hamna här på bloggen också! Väldigt värd att se för det är ett finfint ekipage ska ni veta :)
Idag har jag hur som helst varit i stallet (vaknade där) och mockat. Mamma kom och hämtade mig vid 12 och då åkte vi till ikea & investerade i lite nya saker, bla. en matta & nya påslakan till mitt rum :) Efter ikea åkte jag till stallet igen och då hade jag & Linnea lektion för lilla Linnea & Elmer. Jätteduktiga har dom blivit båda två och Elmer provade tillochmed på att galoppera för första gången idag! Sen bar det av till askersund för 1 h tävlingsmöte. Det var ganska trevligt och vi kom fram till många saker! Nästa år blir det t.ex. ett div 1 lag i hoppning och ett div 2 lag i dressyr :D Men nu ska jag fortsätta att lyssna om och om igen på den här grymma låten och så ska jag bädda sängen ^^ Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: SuperLINNEA ;D

Lilla Ellen,, är knas ;D<3

2009-10-30 @ 00:38:46
Postat av: ellen

du är knas :D<3

2009-10-30 @ 18:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0