dagens plus&minus

Hyfsat slapp skoldag idag med filmtitt på två av lektionerna, guld! Dock fattade jag nada más av filmen menmen.. mot slutet klarna det upp lite bättre ;)
Efter skolan träffade jag bästis Micke och Nils när jag tralla till bussen och just därför fick dom äran att göra mig sällskap i stället för att åka dirrbussen till a-sund (y))

Red Roxane på ridbanan i ca 45 min? Gosh så bra hon gick, så himla glad är jag. Kände mig så taggad inför helgen tills jag kom på att min licens bara gäller lokala tävlingar :( Och en ny kostar 600 spänn.. + tävlings- och efteranmälningsavgift.. och så Roxanes licens också. Pappa räknade ut att det skulle gå på över 1500 kr och det är lite väl dyrt för EN tävling tycker jag..
Så vi satsar på karlskoga helgen efter i stället, blir säkert kul det också! :)

Hur som helst, när jag ridit Roxane så fick Niklas hjälpa mig med matten och sen åkte jag med honom in till stan. Tack för all hjälp och bullarna ;)

Nu ska jag snart ta en snabbdusch och sen blir det att kolla DH <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0