score!

Har precis kommit hem från stallet. Jag, Niklas, Niklas hund och så Roxane gick ut på en promenad i mörkret! Jättetrevligt men man fick se sig för var man satte fötterna.. jag blir TOKIG på detta skitväder som aldrig vill ta slut! Längtar tills det blir lite snö så man kan rida & träna ordentligt igen.
Hur som helst.. jag scora MVG på engelskaprovet! Det hade jag aldrig trott men gosh vad glad jag blev :) Simningen gick också bra men fy vad tråkigt det blir i längden att ligga där och plaska omkring. Linnea blev självklart klar först eftersom hon är simmare ;) Men jag var icke så långt efter inte haha. Dock vet jag att hon gjorde långt ifrån sitt bästa!
Nu ser jag iaf fram emot en lugn hemmakväll med idol & godis, hjärta. I morgon ska jag ut till stallet som vanligt och sen får vi se vad som händer framåt kvällen, kanske drar hem någon kompis eller något! Alltid nice :)


Mys polle & Roxane pussas :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0