prooomenad med bästa.

Nu har Andrea och jag dragit upp våran gamla vana att gå ut och gå igen.. Några veckor sen senast. Lite trist är det dock att hon flyttar snart :/ Kommer sakna våra promenader och stunder tillsammans.
Blev iaf väldigt mycket skratt idag! Vi prata om alla tabbar man gjort genom åren haha. För en gångs skull så gick vi inte så långt heller, kom till ip och där var det några som spela match så vi satte oss på en bänk och kollade :) Försökte komma på vilka det var men vi har ingen supersyn :/
Men aja. Säger det igen och riskerar att låta tjatig men Andrea jag kommer sakna dig :(:(
Dagen har iaf varit grymt skön haha! Jessica och Lisen, ni gör dagarna bra <33
Tog avslutningskort, fett hett vart det, (ursäkta rimmet), och Jeje och jag var ju bara för snygga (h).
Nu ska jag snart kolla på tv och slappa, imorrn ska vi på teater med skolan, kiss my assssssssssss. 

ella&andreahumor
- jag är för ful för att få flickvän..
- illa, för mig är det tvärtom. Ingen är snygg nog :/

 <3


Kommentarer
Postat av: andrea

hahahaha! massa <3 på oss!

2009-04-14 @ 22:44:32
URL: http://andrealeonora.blogg.se/
Postat av: ellen

vi är ju för söta ;)

2009-04-16 @ 10:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0