modevisning

Kom precis hem från modevisningen. Det gick oväntat bra haha, speciellt Just in case's sista uppträdande ;) Men ni är riktigt duktiga killar! Johanna och jag var ju "pratare" igen och det hände nog att vi sa fel på vissa saker (a) Men who cares? Nu kommer vi inte att ha någon mer modevisning :/ Lite synd ärligt talat.. Här är iaf lite bilder från dagen/kvällen.


Just in case!
en av dagens/kvällens underhållning.
elgitarr - Johan
elgitarr/sång - Micke
bas - Nils
trummor - David
keyboard - Jim



Var bara tvungen att lägga ut denna bild på Elinore :D


Jag och min kära vän Louise <33


Tror Morgan tog ett smygfoto på mig?


haha ursäkta mongobilden men såhär fin var jag i håret iaf :)


Kommentarer
Postat av: ´Mogge

öj! bara för jag inte är så bra med din kamera :) det skule vara en bild på jim xD

2009-04-19 @ 22:17:06
Postat av: ellen ;)

haha mycket jim på den bilden ;) om inte jim liknar min rumpa? :o

2009-04-20 @ 18:36:51
Postat av: Mogge

tycker inte du att han är det xD

2009-04-21 @ 14:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0