freeze a moment so..

freeze a moment so it can last forever , take me back to the days I've spended with you


"Varför kommer sperman stötvis? Är det för man ska hinna svälja emellan?"
- Citerat av My Mnassri Ong

Värt att tänka på kanske. Ingenting som slog mej innan vi började snacka om det haha! Och jag tyckte det var riktigt kul när hon fråga så haha.
Men whatelse has happened todayyy ? Hm.. jag tog sovmorgon eftersom jag ändå inte kan va med på idrotten (och att kolla på är såååååå tråkigt). Så kom till skolan halv 12! Spanska först och sen käkade jag, Linnea, Jonathan och Johan. Skrattade åt johans tröja också "die brat die".. också värt att tänka på.
På bilden lekte vi med lera :) Väldigt mysigt haha.. sen vare bara svenska och så sluta jag så det blev inte en så lång dag vilket passa perfekt för jag är så jäkla trött.
Åkte till stallet en sväng efter skolan och mockade åt Roxane. I morgon funderar jag på att hoppa upp o skritta lite lätt, se hur benet fixar de. Sket ju i kryckorna idag (wihuu ) :D Daanny har gått omkring och försökt likna mig hela dan genom att halta. Stackarn den dagen jag går normalt igen ;) Och Alvin skicka nyss ett sms "du, jag känner en som åkte pulka o skada knät ;o" haha, så elakt söt.
Men nu ska jag nog börja med min svenskauppgift som ska va inne på fredag! Sen blir det grey's anatomy :) Seeeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0