Mellanlandning i soffan!

 
Har äntligen landat i soffan en snabbis innan dagen fortsätter. Malin sov här inatt & vi cyklade iväg till skolan tidigt imorse för att träna inför KTC-examinationen på torsdag. Men nu ska jag kika på ett avsnitt himym och åka iväg till stallet innan jag cyklar tillbaka till dit för ytterligare en eftermiddag/kväll på KTC. 
Universitetet är verkligen mitt andra hem under dessa perioder, vi är där hela dagar och kvällar och tränar på metoder och tekniker och försöker lära in det tillsammans med all teori som tillkommer! Det ska bli så jäkla skönt att examineras på torsdag så jag kan ha en hel helg utan att fokusera på plugget innan vår sju veckors långa VFU börjar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0