otursonsdag.

Mallis & jag på tjuv & polis festen. 
 
Jag släpade mig verkligen upp ur sängen imorse. Amanda sov hos oss & kl 06.00 ringde både hennes och julles alarm och jag kunde inte somna om trots att jag iaf kunde ha fått 45 min till med mina drömmar. Och så missade jag första bussen & insåg att jag skulle bli sen till föreläsningen, och andra bussen var så full att jag tvingades stå upp och hela bussresan irriterade jag mig på en kille som stod och tryckte sig mot mig trots att han faktiskt hade lite space bakom sig.. I samma stund som jag äntligen kommer av bussen smsar malin "föreläsning inställd". Åh alltså. Vetskapen om att jag lika gärna hade kunnat ligga kvar i min varma säng hela morgonen istället.. 
 
Men vi gjorde det bästa av situationen och åkte in till stan för en tidig fika på Java, gick till systemet och fixade lite ärenden åt malin på banken innan jag fick springa till bussen för att åka två hållplatser (så lat är jag). Hoppas verkligen att ett träningspass på Affe kan pigga upp mig inför kvällens piratfest och att denna dags otursranson är slut nu hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0