Medicin B, låt mig trampa på dig imorgon.

Som vanligt några dagar efter i skrivandet, vilket är synd för det hinner hända så mycket emellan som jag sen inte orkar skriva ner här. 
Men okej, finsittning i lördags och det blev jättebra trots malins & min miss med lite för många spex. Flera gånger försökte jag läsa av folk för att få en uppfattning om hur dom reagerade på alla spex, men det var bara glada ansikten hela tiden så jag antar att det inte spelade någon roll för någon! :) 
En superrolig kväll och perfekt avslut på ytterligare en bra introduktion, med bra fylla, sång vid borden, serumdans, god mat & jävligt mycket fest helt enkelt. Det är vid sånna tillfällen jag inte kan låta bli att tycka synd om alla som inte får uppleva studentlivet, för jävlarimej va kul vi har. 
Som pricken över i blev min fina Malin vice general också!! Det kommer hon klara galant med sitt stora hjärta och omtanke för alla runt omkring henne <3
 
Nu är introduktionen helt slut och jag är helt tillbaka i min pluggvardag. Medicin B-tenta väntar imorgon och jag är så himlans oförberedd känns det som. Ber för allt i världen att jag inte behöver sitta där med tentan framför mig och inte kunna ett skit, som det blev sist. Även om jag klarade tentan då, så vill jag aldrig mer känna mig så okunnig haha. Sen är jag iaf ledig under helgen och det ska bli så jäkla skönt att slappna av innan jättekursen i omvårdnadsvetenskap börjar! Har dock fått veta att jag hamnar på akutsjukvård och kirurgisk avd. under praktiken, så jag är fett taggad. 
 
Nu ska jag plugga vidare så jag kan belöna mig själv med någon mumsigt ikväll. Puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0