"it's been months, and you've had time to face what you've been running from"

Det kanske är dags att ta tag i denna blogg igen, och skriva lite om dagarna så jag har fina minnen sparade att titta tillbaka på. 
Var tvungen att kika tillbaka när jag uppdaterade sist - 9/8, okej. Cirkus två månader med masssoooor som hänt & som jag inte tänker tjata ut någon med här. Men det viktigaste;
För bara någon månad sen skrev en kompis storasyster på facebook att hon ska flytta till Göteborg och därmed har en lägenhet som står ledig från oktober. Och jag skynda mig med att skriva att jag & Julius var intresserade, även om jag hade ganska lite hopp med tanke på att statusen legat uppe i över 30 minuter. Men så fick vi den ändå, trots mina tvivel, och jag sitter nu i vår nya soffa, i vårt nya vardagsrum, i vår nya lägenhet och bara stortrivs. Den är så stor & öppen och i gammal stil, precis som jag tycker om! :) Känns så skönt att, från att ha gått varandra på tårna i en liten etta på 26 kvm, kunna vara i olika rum på 54 kvm. Så himla himla skönt!! Tusen tack Emelie för din uppdatering & för att du valde just oss!
 
Och så skolan. Termin två är i full rulle & en tenta är redan avklarad, om jag sen klarade den eller inte återstår att se, och det känns jobbigt för jag har aldrig varit så osäker efter en tenta som nu. Men det är skönt att vara igång igen, även om jag saknar mina fantastiska brukare på jobbet. Men framför allt saknar jag nog sommaren överlag med min underbara Julia som aldrig var längre bort än några kilometer. Alla kvällsdopp efter sena jobbkvällar, ligga-uppe-och-prata-hela-natten-stunderna och våra internskämt och tonvis med skratt och glada stunder. Fyfasen vad bra jag mådde när du var här bästis. Så fort jag får lite tid och pengar över ska jag komma och hälsa på dig i London!! 
 
Nu ska jag ladda mysa i soffan en lååång stund till och hoppas att regnet avtar så jag kan åka ut till stallet en sväng. Det är fruktansvärt kul att vara igång igen & jag trivs mer än bra på Afrodite "Affe". Puss & kram 
 

Kommentarer
Postat av: julia

Åh så fint du skrivit! Läste om flera gånger för att det gjorde mig så glad!
Fantastiskt att vi fick vår sommar tillsammans precis som vi ville <3 Vi kom varandra så nära!!!! Fick verkligen klart för mig att du är så himla lik mig på så många plan och att jag alltid alltid ALLTID vill ha dig som min närmaste kompis. Aldrig tappa bort dig trots ett längre avstånd från varandra som det är nu. Men kom och hälsa på! Jag ska visa dig så mycket! KOM! <3333

2013-10-12 @ 20:40:01
URL: http://juliaalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0