sängliggandes åh..

Kände mig hängig hela dagen igår, tung i huvudet & lite febrig, men beslutade att försöka klara en jobbkväll ändå! Gick inte alls & slutade med att jag smsade Oskar, som hoppade in i bilen för att byta av mig! Så snällt att ställa upp trots att det var fredagskväll & han befann sig i Örebro.

På vägen hem började jag dessutom må lite illa & nu har jag spytt mer eller mindre hela natten :( USCH avskyr den där illamående känslan, och att inte ha kontroll över sin egen kropp!! Tack & lov har jag vaknat relativt pigg idag, åtminstone inte illamående men magen skriker efter mat nu när jag inte har ätit på 19 timmar!! Samtidigt som jag inte vågar stoppa i mig någonting.. Förhoppningsvis var det bara något som varade under natten, men inget jobb för mig idag heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0