mot jobbpass!!

 
Godmorgon, godmiddag vänner! 
Det var tomt på smörgosar i vår lilla lägenhet så jag nu har jag precis slängt ihop en omelett att mumsa på innan jag rullar mot Askersund och mitt första riktiga jobbpass. Trots att jag har sagt tusen gånger att jag gärna går bredvid ett par gånger till så tycks det inte ha nått fram, så jag får väl försöka mitt bästa då. Tur att jag bara jobbar fyra timmar i alla fall!! 
 
För övrigt så är midsommar spikat & jag och Julius följer med Josefina, hennes kille och deras kompisar till skara sommarland för övernattning & två dagar i vattenparken hihi. Tror det kommer bli superkul och jag är så himla taggad på att få spendera midsommar med min bästa vän & pojkvän!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0