the land at the end of our toes, goes on and on

 
Jag är så extas att jag inte kan somna om, trots att klockan är 7.00 på morgonen & jag är ledig idag!! 
Jag har sådan sjuk hästabstinens och behovet efter att få sitta upp, rida ut på en långtur i skogen eller bli helt genomsvett efter ett träningspass på banan är större än någonsin nu. Men med plugg som drar igång om några veckor igen och mycket annat runtomkring så måste jag smygstarta lite. Därför la jag upp en annons på blocket igår, där jag berättade lite om mig själv och mina ridvanor & vad jag var ute efter (alltså, bara få komma ut i stallet och pyssla, mocka, rykta, rida lite ett par gånger i veckan). Och gissa om jag fick svar?? 

Hela kvällen ramla det in mail från höger och vänster & nu ska jag provrida ett superfint skäcksto på söndagkväll hos en tjej som behöver en medryttare. GUD. Jag är glad att jag skrev med i annonsen att jag inte har ridit på 3 år haha, för fy vad nervös jag är nu!! Men kul ska det bli också, och jag är gladare än någonsin! Äntligen äntligen känns det som att mitt liv hamnar på rätt bana igen. Det är ju bland hästar som jag fungerar bäst och verkligen är mig själv till hundra procent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0