The true sign of intelligence is imagination.

Tumblr_lhu8vxuy6x1qfq29uo1_500_large
 
Underbara säng du har aldrig varit så skön! 
 
Känner redan hur träningsvärken börjar gnaga på min röv och rygg medan jag läser en skojig artikel om ett religiöst par som inte förstod att man behövde ha sex för att få barn (han 36 och hon 30). Tänk så tokigt. Mår dessutom sådär mysigt bra ni vet, när ögonen knappt orkar hålla sig öppna efter en riktigt bra dag! 
 
Åkte iväg till jobbet rätt tidigt tillsammans med Linnea och fixade lite i vinkällaren som numera är tipptopp, samt började fixa, trixa och organisera i diskrummet och baren för att få så bra ordning som möjligt nu till hösten. Etikettskrivaren har med andra ord gått på repeat - lite för ordningens skull och mycket för mitt eget nöjes skull. Imogon ser jag fram emot att se föreställningen för första gången, men åker nog ut några timmar tidigare och fixar klart det sista! Efter några timmar på jobbet hängde jag på Linnea till stallet också, och satt upp på en hästrygg för första gången på jag vet inte hur länge. Helt fantastiskt underbart var det i alla fall, och jag saknar det där livet så det skriker om det. Någon gång i framtiden igen, åh. Dock är jag inte vad jag har varit haha, både tekniken och min styrka har försämrats något enormt. Antar att det är smällen man får ta när man har uppehåll i två år. Anyway, tack för en toppendag min söta vän. 
 
Kvällen avslutades förresten med kanonsällskap av min bästa barndomsvän Viktor. Vi kollade lite tv med mammsen och pappsen, drack kaffe & mumsade chokladkaka och till sist satte vi på gamla videofilmer från när vi var små. Supermysigt! 
 
Nu ska jag sätta på Harry Potter ljudbok att somna till. Natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0