lip sticks to me so now I maybe lean back there


"I wanna be drunk when I wake up, on the right side of the wrong bed" - Ed Sheeran

Lyssnar ni inte på den här killen så börja NU, Så fantastiskt duktig låtskrivare och sångare vars låtar verkligen fastnar och berör. (och nu hör jag till&med The A Team från köksradion i samma stund som jag skriver hihi), annars är Drunk och Lego house favvislåtar. 
 
Hur som. Ligger klarvaken från det att Nelson stormade in i rummet och hoppade upp i sängen för någon timma sen. Nu ligger både han och Julius och tar upp så m)ycket som möjligt av min säng och jag kan inte somna om. Ska gå upp och mysa med flingor och macka till frulle istället :) Sen kommer dagen att bestå av en tripp till factory outlet i hopp om att fynda lite åt julle. 
Ha en kanontorsdag ni som kämpar i skolan och ni som precis som jag står utan arbete för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0