you are the fire, and I don't need no water

Sitter med världens värk i kroppen efter dagens trx-träning. Skönt dock, jäkligt skönt. Sen skrev jag mitt ekonomiprov också, helt okunnig gick jag än en gång in och satte mig framför provpappret.. så dumt att jag inte lägger ner mer tid på viktiga saker. Svarade åtminstone på allt så nu håller jag tummarna för att det blir minst VG i alla fall!
Har haft slapptimmar nerbäddad i sängen framför lite topmodelavsnitt men ska alldeles snart dra på mig kläderna och åka iväg till Julius. Imorgon väntar dag med projektarbetsbetyg, mysfika med tjejerna och så ska vi in till Örebro, jag och Josefina för att hämta studentbiljetterna! Åsuuum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0