sommaren får komma nu.

nytt och fräscht i garderoben!

Har spelat in min egen röst när jag läser mina sammanfattningar av ekonomin, och den går på repeat i mina hörlurar.. sjukt jobbigt, men orkar man inte läsa i boken mer än en gång så gör man inte.
Har förövrigt börjat fundera på att klicka hem en iphone, efter mycket övertalning från grabben hehe.. men även för att jag är rätt sugen själv också. Så mamma och pappa har nääästan gått med på att ta min gamla telefon och betala av det som är kvar på den, så jag slipper den kostnaden. Grymt! We'll see.

Känner hur som helst att ekonomiprovet imorgon inte alls kommer att gå lika bra som det förra och jag lär inte sätta MVG igen. Men det vore så skönt att göra det och få MVG i kursen.. åh. Det är ju så förbannat lite kvar nu.

* Ekonomiprov
*Matte C, kursprov
*Samhällsexamination

Kan faktiskt inte komma på något annat "stort" som ligger ivägen just nu. Dessutom är det mindre än tre veckor kvar till Cypern och när vi kommer hem är veckan fullspäckad med såpbubblefotboll, studentbal, mösspåtagning, STUDENTEN (!!!).. herregud. Dags att bli vuxen på riktigt nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0