jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt

Hej hörrni!! På god tid att jag skriver ner några rader här.. eller hur?
Börjar med att berätta om förra jobbhelgen, som dessutom var min sista för vårterminen. Eftersom stackars Linnea fick rosfeber igen så fick jag jobba själv = jobba för två, två dagar i rad. Det blev stressigt, men det gick hur bra som helst ändå. Dock började all alkohol ta slut framåt kvällen på lördagen i och med att vi inte hade beställt något nytt så stundvis var det kaos, om så fortfarande jäkligt kul!

Nu är jag som sagt ledig ett tag fram över men fick jobberbjudande av Jenny och Johan att komma tillbaka i sommar och hjälpa till på sommarteatern! Hur kul? Blev lättad och glad och kan nu slappna av när jag vet att jag har jobb både i sommar och i höst, känns fantastiskt!

I veckan har jag gjort allt möjligt mysigt med min grabb samt hjälpt Josefina med affischer och shoppat lite med henne och Amanda. Fint med lite kompistid emellanåt, riktigt bra! Nu har jag egentligen ingen tid kvar att sitta här för jag ska städa huset och plugga ekonomi samt fira pappa som fyller hela 51 år idag!! (grattis världens bästa pappa ♥) Ikväll rullar bilen förmodligen mot Örebro igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0