bra helg, braa helg

Efter en helg med jobb, övernattning hos Josefina, fotbollstittande, mariebergtripp och fin söndagskväll hos Julius som avslut på en toppenhelg sitter jag nu nedbäddad i soffan med min lilla hund. Pjew så mycket jag har hunnit med på så lite tid, men allt var så värt.

Idag har varit en sådär seg och trött dag, men med mycket bra! Jag fick t.ex. veta att jag klarade mitt matte c prov alldeles galant (djisses nu äre bara kursprovet klart sen har jag checkat av både a, b och c!!), mamma hade köpt nya träningskläder åt mig som låg och väntade när jag kom hem och så fick jag äntligen tid till att gå en långpromis med massa lek, bus och träning med Nelson. Så fint!

Nu ska jag skriva lite PA och ta det lugnt resten av kvällen, något säger mig att jag kommer somna riktigt tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0