laddar inför myskväll med mina tjejer!



Hejdär!

Jag sitter laddad att åka tillbaka till Hallsberg för att möta upp två av mina bästa för en kväll med mys, prat och chokladdoppade frukter! Själv bidrar jag med jordgubbar som så passande endast kostade 10 kr, YUMS!! Kommer bli en toppenkväll med Julia och Linnea.

Imorgon ska vi in till universitetet och titta omkring på stan lite, ingen skola med andra ord. Och på torsdag slutar jag tidigt.. så ska jag på bio med Julius på kvällen och så är jag ledig på fredag igen! Gu vilken bra fortsatt vecka jag har framför mig innan jobbhelg drar igång 17:00 på fredag! Nu ska jag fixa i ordning mig lite innan bussen går, hoppas ni andra glider igenom en lika bra vecka som jag! Puss

Tänkte slänga upp en bild på min balklänning också som kommit nu förresten! Så här ser den ut, blå och enkel och passar mig alldeles perfekt. Tänk så fin den kommer vara till min solbrända kropp när jag kommer hem från Cypern bara några dagar innan.. ÅH! Är dock lite osäker på pärlorna längst upp, funderar på att sprätta bort dom..



Kommentarer
Postat av: Ellinor Söderberg

åh vart har du köpt denna fina balklänning?

2012-03-08 @ 19:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0