laddar inför 12 timmars jobb med dunderförkylning, åh

Åh fortfarande lika dumt förkyld, om inte ännu värre. Hela jag känns som en degklump ungefär, helt trött i huvudet, tjock i halsen, jobbigt att andas, näsan rinner, har till och med träningsvärk efter alla hostattacker and so on.. Jag hatar att må såhär! Jag vill vara frisk och ut och springa, gå långa promenader med Nelson, träna och bara känna mig sådär löjligt pigg som jag är annars. Dumma sjuka.

Dessutom ska jag kämpa mig igenom ett 12timmars med detta också. Men har redan jobbat torsdag och fredag så vad gör en dag till liksom? Bara att bita ihop och hoppas att jag på något knepigt sätt kan ignorera det här tillståndet tills det går över haha. Vill egentligen bara ha söndag så jag kan krypa ner i Julius armar och bara ta det lugnt för en stund. Aja nu ska jag äta frulle bestående av våfflor som mamma gör iordning just i denna stund!! MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0