jag är ett levande bevis på dåligt immunförsvar.

Sitter här med ett fruktansvärt halsont som dessutom inte blir bättre av att jag hostar som en tok. Ish och fy och blä osv.. vet inte om det är allergin som har startat igång (brukar ju komma vid den här tiden) eller om det bara är en dum förkylning som smittat mig! Hoppas på det första, för det har jag iaf tabletter emot hehe. Men åh vad jobbigt det är att må så här, jag vill träna och röra på mig men bara några steg uppför trappan gör mig andfådd! Astma + förkylning/allergi är ingen bra kombo helt enkelt. Tycker synd om Julius också som fick stå ut med mig inatt.. han väckte mig till&med för att jag andades så konstigt, stackarn. Hoppas inte han blir sjuk bara, så jäkla trist att smittas!

Mina senaste dagar har iaf varit väldigt fina. Julius kom i söndags och stannade här över natten, så var vi lite hundvakt åt Nelson under måndagen innan vi åkte till UF-mässan i Örebro och peppade Jossan lite. Dock inget som intresserade oss sådär supermycket utan åkte mest dit för att träffa Josefina och dessutom Julia, Clara och Hanna som kom från Linköping och hälsade på!! Det blev alltså inte en så lång stund utan vi gick hem rätt snabbt och lagade tacos istället, muuums!! Spenderade därefter mina två senaste nätter hos honom med 2 timmars undantag då jag kilade iväg till Hallsberg och Josefina för att säga hejdå till henne. Hon och resten av olgyfolket åkte nämligen på träningsläger till Tjeckien idag!

Hur som helst. Nu har jag suttit och skickat runt mitt CV lite här och där och ska ta tag i mitt plugg men vet inte vart jag ska börja.. har precis insett att det inte finns så mycket tid för skola längre då jag jobbar kring 28 h i veckan och hellre träffar mina vänner + jullebulle när jag väl är ledig. Plugg är alltså sist på min priolista nu haha, vilket kanske inte är så smart för det slutar alltid med att jag tar med skiten till jobbet och pluggar där! Ska iaf försöka gå igenom Na-Nás sociologiundersökning innan kvällen är slut, och förhoppningsvis börja med lite NK.. pjew!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0