emmas jävla svar

Den här megalistan med frågor väntade på mig. PJEW


1. hur lång är du?

2. vad har du för skostorlek?
3.vad har du för hundras?
4.sminkar du dig varje dag?
5. hemmakväll/myskväll?
6.vem är din bästavän?
7.vad vill du bli när du blir stor?
8. ångrar du någonsin att du valde alléskolan?
9. sportar du?
10. vad tycker du om mig?
11. hur ser ditt rum ut?
12. hur många är ni i din familj?
13. vad skulle du ta med dig till en öde ö?
14. kärlek eller mat resten av livet?
15. har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
16. hur lång tid tog din tatuering?
17. vad är ditt fullständiga namn?
18. när ska vi gå ut på krogen?
19. vad längtar du till just nu?`
20. är du singel eller upptagen?
21. dricker du alkohol?
22. har du någonsin dissat någon?
23.vad kan du verkligen inte leva utan?
24.vem vet mest om dig?
25. vem gillar du mest i din familj?
26.har du testat droger?
27.har du svenskt ursprung?
28. gillar du baconlindad kyckling?
29. har du fått ig på ett prov?
30. hur ofta gråter du?


EMMA! här kommer dina efterlängtade svar.... *trumvirvel*

1. Jag är 166 stolta cm
2. Jag har stl 37 eller ibland 38 på skor
3. Nelson är blandning mellan lhasa apso, bichon frisé och löwchen!
4. Näe på helgerna är jag assunkig, alltså. JÄTTE
5. Myskväll!!!
6. Josefina är helt ok (but only when she's sleeping)
7. Hemlig agent, helt klart!
8. Never, har ju träffat dig och alla andra underbaringar där!!
9. Höll på med hästsport fram till sommaren 2010, nu gymmar jag bara. Fast älskar att sporta hehe
10. Jag tycker att du är en riktigt skön böna med massa kul att säga, en såndär som livar upp livet för en och alltid skrattar och är glad :))
11. Mitt rum har bruna och vita väggar och nästan bara vita möbler med undantag för en antik kistjävel med sköldpaddan på. Sen på väggarna har jag lite fina bilder på mig och hästen, samt lite rosetter och priser!
12. Vi är 5 stycken, 9 om man räknar med djuren. mamma, pappa, syster, bror och så jag och mina två katter, min hund och min sköldis!
13. En båt... eller ett flygplan
14. kärlek, kan ju äta upp den jag älskar om jag blir hungrig
15. Japp, men jag har pusslat ihop det igen och nu är det helt som aldrig förr.
16. Den tog drygt en timma!
17. Ellen Lina Eriksson
18. När som helst efter 5e maj!!
19. Cypernresan med tjejerna i maj, balen och studenten + lite tacos
20. Jag är singel, men upptagen
21. Bara när det är fest! Och ibland lite vin hemma
22. Det har jag säkert. Jo det har jag
23. Mat är ju rätt trist att leva utan.. mina fina vänner också, och min familj och mina djur. Vore lite trist om Julle försvann också.
24. Tvillingarna Almén, min syster och min barndomsvän Linnea. Nelson vet en hel del också, stackarn
25. SVÅRT emma.
26. Nej!
27. Jag har norskt och svenskt ursprung :)
28. GUJA!!!! SVINGOTT
29. Jo det har nog hänt!
30. När jag lämnade Roxane, varje dag. Numera, ytterst sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0