2,5 timmar kvar!

Sitter hopkrupen i soffan och försöker förbereda mig mentalt inför tatueringen som inom några timmar kommer placeras på mina revben. Jag tror inte att jag har förstått hur ont det faktiskt kommer att göra haha, djisses!

Thank the past,
for a better future

Så ska det stå. Och jodå, jag har en tanke bakom texten, men den är rätt personlig och bör inte skrivas här! Mina närmsta vet, det är huvudsaken. Anyway, Jossan och syster kommer hänga med mig och vara lite stöd när jag ligger där och lider. Vore ju kul med en liten film och några bilder på det onda också kanske? Efter att allt är klart hänger jag på Josefina till olgy och sover där, har nämligen lång lång sovmorgon imorrn!! (ska tillägga att jag laddat med chokladpudding inför kvällen också, jäklar vad vi ska mumsa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0