Sköldis till salu!

Hemma en stund efter några fina dagar tillsammans med Julius som vi har förgyllt med glass, promenader, wakeboardåkning, midsommarfirande, kompisar and so on! Hur bra som helst. Nu är jag dock hemma en sväng i samband med jobbintro så har passat på att busa lite och gå promenad med Nelson, betalat räkningar och lagt ut min sköldis på blocket då jag inte har tid för henne längre.. nu när jag knappt är hemma! Så om nån är intresserad så kan ni kika in och kolla annonsen! 
 
Har kikat igenom mina sökningar till universitet också och sett att jag har behörighet i allt jag sökt, vilket är skitkul! Nu ska jag lägga mig i solstolen en stund och slappa lite innan jag åker tillbaka till Örebro. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0