via iphone.

Hello vänner! 
Sitter som vanligt hemma i Örebro och njuter av att torsdagens dubbelpass på jobbet gick strålande och att jag nu är ledig hela fredagen imorgon (hoppas verkligen att vi får lika fint väder då som idag). Julius och jag har nämligen planerat dagen med lite shopping på stan först samt lite mat på någon mysig restaurang och efter det ska vi hänga med Gustav och Ina till Noramarken för att kika lite, jättefint. 
 
Trodde att jag skulle få en jobbfri lördag också men blev tillfrågad att jobba några timmar på lerbäcksmarken också från ca 12-16 på dagen, inte så ansträngande alltså och det blir säkert mysigt. Dessutom tjänar jag in lite extra pengar till min julilön också! 
 
Här är förresten lite bilder från dom senaste dagarna, fångade av min iphone! 
 
#sol #bad #hamnen #nelson #underbart 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0