skruttig och sjuk, usch och fy.

Åh skruttiga dag. Vaknade upp med världens halsont och har under dagen dessutom utvecklat en förskräcklig snuva, hosta och huvudvärk. Hela jag känns som en geléklump och det är pinsamt att säga att jag, under en av sommarens så få soliga dagar, har legat inne hela dagen. Och så opassande eftersom jag åker till Norge på onsdag också :( Som sagt, skruttigt. 
 
Nu är jag i alla fall hemma och hälsar på i Askersund en sväng igen, men ska stanna här till onsdagmorgon då vi packar bilen full och åker dom långa 130 milen till Nordnorge och släkten! Ser fram emot det, riktigt mycket. Men längtan efter höga berg, fjorder och mammas familjehem blir bara mindre i samband med att jag blir sjukare. Snälla låt det försvinna tills dess! 
 
Det bästa av allt är i alla fall att Julius följer med också, för det ska bli så himla roligt att visa honom den delen av mig. Underbart ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0