men ska jag falla, då ska det finnas tid att falla fritt

Mitt uppe i ljudet av vackra röster. Kan inte bestämma mig för om Falla fritt med Melissa Horn är bäst när hon sjunger ensam, eller när söta Maria Mena bidrar med norska i verserna. Fint 
 
 
Jag har bestämt mig för att tacka nej till antagningen på universitetet. Jag har klickat i "ändra ditt svar" och kryssat för rutan med ett NEJ över. Jag ångrade mig. Jag vill inte studera nu, jag vet inte vad jag vill bli. Är inte säker. Vill vänta. Istället ska jag jobba, tjäna pengar, spara pengar, resa och umgås så mycket jag bara kan med dom jag älskar. Mm en bra sysselsättning tills jag har klurat ut vad jag verkligen vill bli. 
 
Idag var jag dessutom tillbaka på jobbet igen, efter två lediga veckor. Nu väntas två jobbveckor och sedan ledighet i typ sex veckor innan mordgåtan på Lerbäcks Teater drar igång i september. Ska ta vara på dom veckorna, ohja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0