fina sommarhelg!

Hejsan!! 
Har precis slängt i mig fläskfilé med kantarellsås och färskpotatis - åh jäklar så gott - efter ett dubbelpass på jobbet. Dessutom håller jag på att skicka efter en mängd bilder från studenten och balen bland annat som jag ska sätta in i mitt fotoalbum ♥ (stör mig dock på det där portot på 53 kr som tillkommer på extrafilm.se.) 
 
Hur som helst så har jag haft en jättefin helg tillsammans med Julius, Ina och Gustav. Vi började fredagen med lite shopping, jag och Julius, för att sen möta upp Gustav och Ina och tillsammans åka till Noramarken. Där mumsade vi den kända noraglassen, åkte trampsvan och gick om kring i ett par timmar innan vi åkte till Gustavs sommarstuga för en kväll med grillning nere vid sjön, bastu och bad. Hur fint som helst. På lördagen hade jag dock lovat att hoppa in några extratimmar på jobbet så vid 10 åkte jag och Ina från grabbarna, eftersom hon också hade jobbpass att beta av. 
 
På lördagkvällen satt alla fyra hundvakt åt lille Nelson och vi tog med honom ner till hamnen för lite glass och snäck-och-korall-båts-besök! Efter det åkte vi till Harge för att bada en sväng och spela lite minigolf innan vi framåt senare timmarna åkte hem och grillade samt spela lite kort. Kort sagt en riktigt fin sommarhelg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0