efterlängtade söndagskväll

 
22 timmars jobb är äntligen avklarade under den här kämpiga helgen, varav 10 av dom spenderades på ett 70 års kalas från kl 16.00-02-00 igår. Och så upp idag för att jobba på teatern.. nu är jag trött, men känner mig duktig som har kämpat på ändå. Nu består veckan av tre 4timmarspass & ett långt pass på torsdag, sen ska jag njuta av en ledig helg! Imorgon ska jag dessutom iväg till Jullis efter jobbet och fira henne eftersom hon fyller hela 20 år!! 
 
Annars då? Jo dagarna rullar på. Sköldis blev såld samma dag, samma kväll flyttade hon och nu har jag ett tomrum lämnat i ena hörnet av mitt rum.. känns lite sorgligt faktiskt, men hon kom till värsta entusiasten så det är bra, riktigt bra! Nu får hon bo i ett rum med massor av akvarium tillsammans med fiskar, malhajar och giftålar. Jupp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0