We were the victims of ourselves

Okej så jag har inte varit så trött idag som jag trodde att jag skulle vara, trots min sömnlösa natt. I dagar har jag kunnat gå och lägga mig mitt på dagen och somnat bums, hur trött som helst! Nu vet jag dock att problemet låg i mina allergitabletter (dumma biverkningar) och jag har nu slutat att ta dom i utbyte mot ett ständigt kliande när jag befinner mig här hemma. Mamma tror att det är missarna.. åh suck :(

Hur som helst så har jag gjort en hel del nytta idag. Pluggat lite matte & PA, tagit HPVspruta, hjälpt mamma att städa och tagit hand om min nyopererade hund som tycker enormt synd om sig själv! Nu ska jag hoppa in i duschen och någon gång under kvällen så dyker säkert Viktor upp hoppas jag. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0