vad tusan hände där?



Usch och fy, nu har jag strugglat igenom den värsta dagen på länge!
Jag som tänkte gå upp tidigt och åka till gymmet.. Istället vaknade jag av att hela kroppen skakade trots mina två täcken, och så fort jag reste mig ur sängen så började hela rummet snurra och min värld kändes som en karusell :(

Ynkligt fick jag ropa och väcka lillebror, eftersom han var det enda stöd som fanns hemma. Stackarn har stått till min tjänst hela dagen och hämtat vatten och hållt undan mitt hår när jag spydde upp allt som kunde tänkas finnas i mig (USCH, jag vet). Han har varit till riktig hjälp idag, världens bästa bror helt enkelt. Det var först framåt eftermiddagen som min mesiga kropp slutade att tortera mig med kväljningar och spyor. Jag som tycker det är så otäckt att kräkas också, det är verkligen bland det värsta jag vet! Man känner sig så extremt hjälplös och svag, hemskt!

Efter att ha legat nerbäddad i soffan hela dagen lyckades jag i alla fall rycka upp mig lite och duscha nu på kvällen och hu så fräsch jag känner mig nu när mitt hår har fått en inpackning och hela min kropp luktar kiwi! Dessutom har illamåendet lagt sig också och jag hoppas det har dragit tillbaka sig så mycket att jag kan vakna någolunda pigg imorgon. Någon skola blir det dock inte, det är nog inte så uppskattat.. Istället ska jag sitta hemma och skriva klart en religionsanalys, ett samhällsarbete och lite PA.

Nu ska jag sätta på ett avsnitt gossip girl och sen ska jag nanna kudden! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0