första träningspasset, check!

Att sätta sig i soffan var inte smart, nu blir jag säkert sittandes heeela kvällen så trött som jag är!

Idag har jag nämligen tagit tag i det där som jag skulle ta tag i för flera veckor sen och gymmat tillsammans med Oskar! Känns skönt att äntligen komma igång och förhoppningsvis bli lite vältränad igen ;) Jag har varit alldeles för lat och unnat mig liiite för mycket gott hihi.. (värt)

Hur som helst så gick det bra, även om Oskar tar typ 25 kg mer än mig på varenda grej.. men snart så, snaart!
Imorgon lär jag dock ångra mig en smula när jag inte kommer kunna resa mig ur sängen. Men så äre ju bara en dag kvar i skolan för mig också innan jag lämnar allt plugg & kilar till skidbacken i några dagar!! Puss
Typ doom armmusklerna ska tillbaka!! Herregud, och folk tyckte jag var klen då.. they should see me now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0