still hanging in there..

Så det var väl jävligt dumt av mig att tro att den här sjukan skulle bli kortvarig!
Jag spydde åtminstone inte igår (thank god), men jag hade omkring 40 graders feber hela dagen. Det var värst igårkväll, då var jag så varm att jag inte ens kunde nudda mig själv, och att gå upp för trappan till mitt egna rum och min egen säng var inte ens att tänka på. Istället somnade jag i soffan där jag har legat i snart tre dagar nu.. åh sug.

Idag mår jag liiite bättre iaf, jag vaknade imorse och kände mig nästan frisk! Men så somnade jag om och när jag vaknade igen för någon timma sen så mådde jag skit igen. Har dock pressat mig själv till att gå ett varv i huset, bara för att jag inte vill eller orkar ligga stilla längre! Jag saknar att gå till skolan, så illa är det! Så, mirakelkur någon?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du läsa efter gymnasiet? :)

2012-01-11 @ 17:31:53
Postat av: ellen

jag ska inte läsa något efter gymnasiet, eller det är såklart jag ska.. men inte direkt!

istället tänker jag försöka resa någonstans, se världen lite medan jag är ung, dum, festglad & äventyrslysten! :)

2012-01-11 @ 22:22:34
Postat av: ellen

men sen vill jag antingen bli civilekonom eller polis ;)

2012-01-11 @ 23:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0