nytt i rummet & garderoben!

Hängde på mamma in till Örebro en sväng & köpte nytt skidställ + nytt täcke (det varmaste duntäcket jag kunde hitta hihi) och nya påslakan. Nice huh?
passar perfekt till mina bruna & vita väggar!

Nu ska jag hoppa in i duschen & sen krypa ner i sängen och slå igång en film. Gjorde klart allt mitt plugg i skolan igår, hur skönt!! Dessutom är jag himla trött efter att ha jobbat fram till efter tolvslaget igår, men fy så kul det var! Trivs redan superbra med underbara arbetskamrater och min bästa vän, perfekt jobb helt enkelt!!

Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Åh vad fint! :)

2012-01-17 @ 21:16:42
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0