ekonomidag, aldrig mer helst.

Så jag höll inte fast vid mitt klädval vilket resulterade i elaka kommentarer från Jonathan hela dagen! Eftersom jag dissade kavajen.. ouch, inte bra på en ekonomidag där vi absolut skulle visa upp den stiligare sidan av oss själva haha. Förövrigt så var det en jävligt tråkig dag och många gånger tänkte jag "vad fasen gör jag här? ingen närvarocheck, sega föreläsningar och äcklig skolmat.." För att inte tala om min irritation mot gruppen jag blev indelad i. Som tur var hade jag Klingans lillsyrra Hanna med mig i samma grupp, och det slutade med att vi smet därifrån!


Hela kvällen har jag förresten suttit och planerat sommaren 2012 med Jullan, och om våra planer går igenom så kommer vi garanterat få en sommar sent att glömma!! Next up, kycklingsallad :))

Kommentarer
Postat av: Josse

Hur gör du din header? Den är super snygg!!

2012-01-24 @ 20:04:13
Postat av: ellen

åh tack så mycket! jag gör den i photoshop elements 9 :)

2012-01-25 @ 16:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0