don't let a bad day make you feel like you have a bad life

Det är ett jävla tjat på min feber nu, jag vet. Men nu mår jag (hör & häpna) riktigt bra, eller iaf helt okej.. och njuter lite av ett feberfritt moment! Äntligen känns det som att det börjar gå åt rätt håll och med lite tur kan jag kila till skolan på fredag, gå på den där begravningen och förhoppningsvis hitta på något kul på kvällen! *Hoppas*

Ringde även jobbet förut och fick reda på att vi inte kör igång förrän andra helgen i februari, vilket betyder att jag kan hänga med familjen på skidweekend 2-5 februari, weey! Så nu måste jag införskaffa ett nytt skidställ också, sen blir det åka av. Var hur längesen som helst som jag stallde mig på ett par skidor så ska bli jätteroligt att få åka lite igen!

Nu ska jag sätta igång lite gossip girl avsnitt och sen ska jag sova mig helt frisk! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0