wake up, you're alive

Slutade tidigare än väntat idag och smet då till gymmet för en timmas workout! Så jäkla skönt det där

När jag kom hem åt jag lite flingor och så somnade jag (nej inte så ovanligt jag vet) i soffan och vaknade inte upp förrän pappa satte på halv åtta hos mig på TV. Först då reste jag på arslet och åt lite kvällsmat samt skrev en träningsplanering för de kommande 5 veckorna. Dessutom har jag fått iväg en loggbok för PA också där jag ärligt kunde skriva att jag faktiskt kommit en bit och inte har sådär fruktansvärt mycket kvar längre!

Jag är fortfarande lite pömsig så ska nog hoppa i sängen rätt snart, slå på lite gossip girl avsnitt och sen somna, lycklig över att ha sovmorgon till 07.30! Imorgon står ytterligare ett träningspass på schemat och på kvällen ska jag träffa Julia och Josefina för lite mys, matteplugg och planering av sommaren, ska bli kul att få hänga lite med dom för en kväll (och få lite hjälp med den där jäkla matten) hihi. Glass vore förresten gott nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0