världen går emot mig lite

Mmmm nybakat bröd väntade på mig när jag kom hem från skolan för en liten stund sen! Syster var på väg åt samma håll som jag och plockade upp mig så jag slapp ta bussen hem, skönt!

Har verkligen kämpat igenom den här skoldagen med världens förkylning, halsont och hosta. För att inte tala om hur dumt den startade när jag upptäckte att jag under natten vält ut mitt vattenglas som jag så osmart placerat på mitt sängbord. Min rättskunskapsbok (som självklart träffades av vattnet) är numera hälften läsbar, hälften degklump.. djisses.

Nuuu ska jag snart åka ner till VC igen och ta den där sprutan som blev ett missförstånd igår! Sköterskan som ringde idag var huur gullig som helst och tog på sig all skuld (trots att jag sa att det var jag som kikat fel). Men först: mer nybakat bröd att fylla min lilla mage med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0