lucky to be just me

Har haft ett fint dygn med film, prat, skratt (allt sånt där bra ni vet) tillsammans med Julius. Min sämre stund var dock när han faktiskt lyckades lura i mig att det finns små pyttedinosaurier i Mexico. Haha ja jag vet, så sjukt dumt att jag inte förstod att han drev, han lät så övertygande.

Idag tog vi sällis till Hallsberg och sen gick vi åt olika håll. Jag gick och träffade upp Oskar på gymmet och tränade därefter i lite mer än en timma. Hur skönt som helst! Efter det gick vi till God smak och Oskar fick agera lite mattelärare åt mig då jag har prov efter lovet och inte förstår ett skvätt! Tack för hjälpen my friend!

Kvällen kommer bli lugn med lite packning och tvmys! Imorgon bär det av till mina favorittvillingar i Linköping till fredag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0