jobbhelg, check!

Hej och ursäkta för urusel update!!
Börjar med att berätta om min fina torsdagskväll som spenderades i Örebro med två av mina bästa, Julia och Linnea. Jag och Julia bjöd Linnea på middag och bio som födelsedagspresent och det verkade uppskattas riktigt mycket! Vi hade en supermysig kväll med mycket prat, skratt och bion var väldigt bra den också - En gång i Phuket.

När bion slutat så kilade vi åt olika håll. Linnea och Julia tog tåget tillbaka till Hallsberg och jag promenerade istället till Julius och spenderade resten av kvällen/natten där :)

Sen var det fredag och fredag equals jobb. Trodde att denna jobbhelg skulle bli katastrof när det första som händer är att diskmaskinen går sönder innan föreställningen. I all panik fick vi tag på Linneas pappa som kom som en räddare i nöden och lagade maskinen, extremt tacksamt att han offrade lite av sin fredagskväll för detta!

Efter det har hela helgen flytit på bra med ett pass i fredags och dubbelpass idag. Jag har verkligen kommit in i det här nu och fått rutin på det hela, vilket känns jättebra och som jag dessutom har fått beröm för. Jag tar åt mig av allting, det känns så bra att få cred för det man gör liksom, och alla är så härliga. Jag trivs kanonbra!

Nu har jag krypit ner i sängen och påbörjat mitt sportlov. Benen är trötta och ögonen tunga, så ska slå på en bra film att somna till. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0