hard work work

Letar överallt efter dom där extra krafterna som jag behöver för att orka 7-8 timmars jobb ikväll! Dom känns dock långt borta och inte ens en powernap gjorde saken bättre. Tror jag ska åka ner och köpa med mig en godispåse innan jag åker vidare mot jobbet sen hihi.

Annars är det skönt med fredag och bara en lektion som vanligt! Efter den, och en pratstund med tjejerna i matsalen så kilade jag till gymmet och mötte upp Niklas för ett träningspass som satt hur fint som helst efter en dum förkylning! Nästa träning blir först på måndag då jag har jobb hela dagen/natten imorgon och plugg på söndag. Känns som jag kommer tjäna pengar den här helgen iaf, och det är ju bra! (tur dessutom att jag älskar mitt jobb).

Nu ska jag skriva ett argt mejl och fråga vart tusan mina skor har tagit vägen som jag skickade efter några dagar efter julafton!! Dåligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0